Nantu à noi

lqds1
NEWSUPER_DESIGN

Wenzhou Newsuper Electrical Co.,Ltd è Yueqing Dongsen Imp.&Exp.Co.,Ltd hè stata stabilita in u 2012 a nostra fabbrica situata in China's Electrical City - Yueqing, Zhejiang, China.Semu una sucietà specializata in a ricerca, a produzzione è a vendita di tutti i tipi di scatuli di recinzione, Armadiu Elettricu è Serratura.Produttore di cerniere

Newsuper è Donsen pussede una forte forza tecnica, un equipamentu di fabricazione avanzatu, una tecnulugia di produzzione eccellente, un sistema cumpletu di garanzia di qualità è un sistema di gestione mudernu.I nostri prudutti sò venduti largamente in tuttu u paese è largamente esportati in più di 45 paesi è regioni, cum'è USA.Canada .Peru.Ecuadore .Chili .Australia .Zona di u Mediu Oriente.Africa.ecc.

Perchè sceglite noi

I nostri prudutti appruvati CE, IK08.IP65.IP66.ROHS, ISO9001.etc. cù una qualità di produttu stabile è affidabile.stabilimu una bona reputazione.È i nostri prudutti furnisce 3 anni di garanzia.
OEM è ODM sò ancu dispunibili.Ci dedichemu per ottene u serviziu di 24 ore per 7 ghjorni, prudutti d'alta qualità, prezzu competitivu è consegna puntuale.
Cù a missione di qualità è creditu, accogliamu i clienti di tuttu u mondu per cooperà cun noi per un futuru splendidu !!

lqds2

A nostra fabbrica

A nostra fabbrica copre una superficie di 10000 metri quadrati, pussede più di 15 attelli di produzzione.Cumpresu attelli per taglio, punch .piegatura, saldatura.lucidatura, verniciatura in polvere.sigillaturaschiuma.assemblea, imballaggio è magazzinu ecc.

Avemu macchine di taglio laser avanzate.Punzonatrice CNC.Piegatrice CNC saldatrice automaticaè sigillante macchina di schiuma è linea rivestita in polvere ecc.

Certificatu di Cumpagnia

Newsuper & Donsen prudutti appruvati CE, IK08.IP65.IP66.ROHS, ISO9001.etc. cù una qualità di produttu stabile è affidabile.stabilimu una bona reputazione.È i nostri prudutti furnisce 3 anni di garanzia.

Controlu di qualità

Avemu dinò un squadra di teste di qualità prufessiunale per assicurà alta qualità è standard stretti per i nostri clienti.L'impermeabilità è a prova di polvere sò in cunfurmità cù i standard IEC60529 (EN60529) è u rivestimentu in polvere anu 48 ore di teste di spray sali.

lq5
lq6

Esposizione

Ogni annu, a nostra squadra di vendita assisterà à a mostra.cum'è a fiera di cantone.MEE in Dubai.Hannover messe .etc.Avemu stabilitu relazioni cummerciale à longu andà cù parechji clienti è furnimu un serviziu di alta qualità è eccellente à i clienti novi è vechji.
U nostru principiu hè "Qualità eccellente di u produttu. prezzu di u produttu ragiunate. serviziu post-vendita rapidu è di alta qualità" vi benvenuta a cooperazione cun noi!