China Factory Sheet Metal Cabinet Elettricu

China Factory Sheet Metal Cabinet Elettricu

U corpu di l'armadiu elettricu in lamiera hè custituitu da 1,5 mm d'alta qualità, piastra di rulli d'acciaio cù cerniere, a porta d'entrata hè fatta di 2 mm di lamiera d'acciaio cù 2 cornici di rinforzu.a piastra di muntatura hè custituita da 2,5 mm di bella finitura di vernice in acciaio rivestita in polvere di poliester espossidico finitura strutturata.pudemu fà diverse dimensioni è spessore è pudemu ancu fà u disignu speciale è a fabricazione secondu e esigenze di u cliente.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni di u produttu

Grau di prutezzione:IP50
Certificatu:CE.ROHS.IP50
Tipi di stallazione:superficia è flussu
Installazione:Dentru hà un rail din per mini interruttori, barra di terra è barra naturali per a cunnessione di u cable.u pruduttu fora pò esse fissatu direttamente nantu à u muru o altre tavule piatte cù viti o unghie attraversu i fori di viti in a basa.a piastra di plastica in i buchi pò esse sbattuta per i cavi.
Ci sò tipi di scatula di distribuzione in u mercatu è i nostri sò tipu Merlin Gerin.
A nostra materia prima hè ABS.A rail DIN hè standard 35mm chì hè regulabile per a scatula di distribuzione à incasso.

Caratteristica

Nome di u produttu

Scatola di distribuzione

Materiale

Sheet Steel

OEM

Offertu

Pacchettu

1 Piece Per Carton

Certificazione

CE, CCC, ROHS, TUS.IP .IK

Finitura di pittura

Rivestimentu epossicu poliestere

Lock

Disponibile nantu à a dumanda

Spessu

1.5/2.0/1.5

Culore

ral7035

Accessori

Supporti per u muru da esse offertu separatamente

Wenzhou Newsuper Electrical Co., Ltd. cun sapè fà, sapè fà è sperienza ricca, simu in strada per fà megliu è megliu.Avemu sicondu i bisogni di i clienti, furnisce una scatula di distribuzione cù tipi di dimensioni.avemu i mezi è i materiali per creà è prudutti di suluzioni di cablaggio per i clienti domestici è di i nostri clienti.
Fornemu diverse dimensioni di scatula di distribuzione.
Furnemu varii grossi di scatula di distribuzione.
Sè avete bisognu di un pruduttu specificu, per piacè cunsultateci.

Parametru di tecnica principale

ds6
ds7

Perchè sceglie noi

Avemu 20 anni di operazione di produzzione di scatula di distribuzione!
1.Our fabbrica fucalizza nantu à a scatula di distribuzione 20 anni, cusì i nostri prudutti anu prezzu competitivu.
2.Covering un spaziu di 10 mila metri quatratu, fabbrica avà hannu più di 200 impiegati, cusì avemu a capacità di pruduzzione putenti, s'è vo urgente per piacè chjamateci è avemu da piglià menu tempu à fà lu, intantu ODM, OEM hè statu accettatu.
3. Tecnulugia avanzata introduttu, equipaggiu avanzatu impurtatu cumpresi macchina di taglio laser CNC, punzone di torretta CNC, macchina di curvatura CNC, macchina di taglio d'automatizazione.
4.Avemu squadra efficaci prufessiunali, serve u cliente da core, facili cuuperazione, salvà u vostru tempu di travagliu.
5.Avemu una grande fiducia in i nostri prudutti, secondu i bisogni di u cliente, pudemu firmà un accordu cumpresu un accordu di segretezza, un accordu di assicurazione di qualità, un accordu di consegna à tempu.

Certificatu

ds2

Attelli

ds8

Cumpagnia

ds9

Wenzhou Newsuper Electric Co., Ltd. piglia a qualità è u serviziu cum'è a vita.Ci hè ogni tipu di scatula di distribuzione dispunibule in a nostra cumpagnia, cumprese parechji persunalizati.I nostri prudutti sò principarmenti esportati à l'Asia, l'Euro, l'America Latina è l'Africa. Per scuntrà e novi sfide è suddisfà i crescenti bisogni di i clienti nantu à i nostri prudutti è servizii, continueremu à aghjurnà è à sviluppà.


  • Previous:
  • Next: