Qualità di scatula di distribuzione

1. I scatuli di distribuzione impurtati sò sviluppati à l'esteru, è sò generalmente venduti per u mercatu globale di alimentazione è distribuzione.Siccomu i requisiti è l'abitudini di u sistema di alimentazione è di distribuzione di energia sò diffirenti in ogni paese, l'armarii di distribuzione di energia impurtata ùn sò micca necessariamente appiicati in u mercatu domesticu.

2. I principali cumpunenti elettrici utilizati in l'armarii di distribuzione di l'energia impurtata sò prudutti di marca impurtati, è certi cabinetti o alcuni accessori di l'armarii devenu esse impurtati da l'esteru, chì face chì u prezzu di l'armarii di distribuzione impurtati hè assai più altu ch'è l'armarii di distribuzione domestica..

3. Ancu s'è i paràmetri tecnichi di a scatula di distribuzione impurtata sò assai altu, in a maiò parte di i casi, solu una parte di questu hè aduprata, è ancu ùn pò micca esse usata in tuttu.Per esempiu, u nùmeru di circuiti chì ponu esse installati in un armariu di una scatula di distribuzione impurtata hè più di quellu di un cabinet di distribuzione domestica, ma chì pò esse ottenutu solu sottu a premisa di riduce a capacità di u circuitu.In a maiò parte di i casi, ùn pò micca risponde à i bisogni di l'utilizatori.

4. Ancu s'è i paràmetri tecnichi di scatuli di distribuzione domestica sò più bassi di quelli di l'armarii di distribuzione impurtati, anu sappiutu risponde à i bisogni di l'utilizatori in a maiò parte di i sistemi di distribuzione di energia domestica.

5. In quantu à a qualità di a scatula di distribuzione, sempre chì u fabricatore seguita strettamente i requisiti di 3C per a produzzione è l'ispezione, a qualità di l'armariu di distribuzione domestica ùn hè micca necessariamente peggiu di a qualità di a scatula di distribuzione impurtata.

In riassuntu, quandu selezziunate u mudellu di l'armadiu di distribuzione di energia, i seguenti punti deve esse rializatu:

1. Capisce i bisogni di l'utilizatori è sceglie u tipu di cabinet chì hè più adattatu per l'utilizatori secondu a situazione attuale.

2. Pruvate d'utilizà cabinetti domestici di fabricatori domestici cunnisciuti.Ùn pudete micca sceglie a cieca armadi di distribuzione di putenza impurtati cù paràmetri tecnichi relativamente elevati, chì hè faciule fà perdu di risorse.

3. Perchè a marca di i cumpunenti principali utilizati in a scatula di distribuzione impurtata hè uguale à u cabinet.Dunque, quandu sceglite l'armarii di distribuzione di energia impurtata, l'attenzione deve esse pagata à i paràmetri di i cumpunenti principali, chì deve risponde à i bisogni di l'utilizatori.
u=2840440961,398518700&fm=15&gp=0


Tempu di Post: 17-May-2022