Armature Elettriche: NEMA 4 Vs.NEMA 4X

Per furnisce a prutezzione di i periculi potenziali, cum'è u cuntattu umanu è u clima inclemente, i circuiti elettrici è l'equipaggiu rilativi, cum'è l'interruttori elettrici, sò generalmente posti in recinti.Ma postu chì certi situazioni chjamanu livelli di prutezzione più altu ch'è l'altri, micca tutti i recinti sò creati uguali.Per furnisce una guida nantu à i livelli di prutezzione è di custruzzione, l'Associazione Naziunale di Produttori Elettrici hà publicatu un inseme di linee guida chì sò diventate accettate in tutta l'industria elettrica cum'è u standard de facto per i recinti elettrici.

Trà a gamma di qualificazioni NEMA, l'armadiu NEMA 4 hè spessu utilizatu per a so prutezzione contru l'elementi, cumpresu u clima fretu è a furmazione di ghiacciu à l'esterno di l'armadiu.U NEMA 4 offre un gradu di prutezzione supplementu, è hè l'armadiu NEMA a prova di polvera più bassu.Inoltre, pò prutezzione di l'acqua spruzzata è ancu l'acqua diretta da a manguera.Tuttavia, ùn hè micca a prova di esplosione, per quessa ùn hè micca adattatu per l'usu in applicazioni più periculose.

Inoltre, l'armadiu NEMA 4X hè statu ancu sviluppatu.Comu hè facilmente intuitu, u NEMA 4X hè un sottumessu di a classificazione NEMA 4, cusì furnisce u listessu livellu di prutezzione contr'à u clima esterno, in particulare contr'à a terra, a pioggia, u nevischiu è u polu di u ventu.Hè ancu furnisce u listessu livellu di prutezzione contru l'acqua splash.

A diffarenza hè chì u NEMA 4X deve furnisce una prutezzione supplementaria contra a corrosione oltre quella furnita da a NEMA 4. In u risultatu, solu l'armarii fabbricati da materiali resistenti à a corrosione, cum'è l'acciaio inox è l'aluminiu, ponu qualificà per a qualificazione NEMA 4X.

Cum'è u casu cù parechji recinzioni NEMA, una gamma di opzioni pò ancu esse aghjuntu, cumprese a ventilazione furzata è u cuntrollu di u clima internu.


Tempu di post: Apr-18-2022