Cume cumprà un pruduttu di scatula di distribuzione

Ci sò parechji tippi di cabine di distribuzione di energia in u sistema di alimentazione è distribuzione domestica, è a so struttura di l'armadiu è i paràmetri tecnichi sò diffirenti.Sutta l'influenza di i seguenti fatturi, i disegni disignati spessu anu da esse mudificati o ancu riprogettati, chì ùn solu affettanu u pianu di custruzzione di u sistema di alimentazione è di distribuzione di energia, ma ancu porta un certu gradu à i fabricatori di armadi di distribuzione per compie a produzzione. di a scatula di distribuzione in tempu è qualità.Troubled.

I fatturi chì affettanu i cambiamenti di i disegni disignati sò i seguenti:

1. I pruduttori di scatula di distribuzione ricumandenu à l'utilizatori chì pruducenu prudutti chì ùn ponu micca adattati per l'utilizatori.

2. L'Istitutu di Disegnu ùn cunnosci micca assai di certi tipi di cabinetti di novu introduttu, ma solu disinni secondu i bisogni di l'utilizatori.

3. Users ùn capisce cumplettamente i so bisogni, è ùn pò sceglie secondu à i so bisogni quandu sceglie un tipu di cabinet.

In ordine per risolviri i prublemi sopra-mintuatu è scuntrà i bisogni di utilizatori, pudemu sceglie u mudellu specifichi di u cabinet distribuzioni putenza più precisamente.E caratteristiche di e scatuli di distribuzione di bassa tensione aduprate cumunimenti in i sistemi di alimentazione domestica è di distribuzione sò analizate quì sottu.


Tempu di post: 23-May-2022