Disegnu Speciale per a China Custom 19inch IP65 Impermeabile Armadiu Elettricu in Acciaio Inox

Disegnu Speciale per a China Custom 19inch IP65 Impermeabile Armadiu Elettricu in Acciaio Inox

U materiale di l'armadiu elettricu in acciaio inox IP55 hà SUS304 o SUS316, u trattamentu di a superficia hè trafilatu è a piastra di muntatura hè galvanizzata.Grau di prutezzione IP55.A cunfigurazione standard hà una porta frontale, una piastra posteriore, una piastra di montaggio, un armadiu, una serratura di a porta è una striscia di sigillatura.spessore di piastra: cornice: sezioni 5 volte 1,5 mm, piastra di porta: 2,0 mm, piastra posteriore: 1,5 mm, piastra di muntatura: 2,5 mm.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Sempre vi offremu sempre u serviziu di u cliente più cuscente, è a più larga varietà di disinni è stili cù i migliori materiali.Questi tentativi includenu a dispunibilità di disinni persunalizati cù rapidità è spedizione per u Disegnu Speciale per a China Custom 19inch Outdoor IP65 Impermeabile Armadiu Elettricu in Acciaio Inox, Vi accogliamu à unisce à noi in questa strada di creà una sucietà affluente è produttiva cù l'altri.
Sempre vi offremu sempre u serviziu di u cliente più cuscente, è a più larga varietà di disinni è stili cù i migliori materiali.Questi tentativi includenu a dispunibilità di disinni persunalizati cù rapidità è spedizione perCina Armadiu Impermeabile Outdoor, Rack di rete à l'esterno, A maiò parte di i prublemi trà i fornituri è i clienti sò per via di una mala cumunicazione.Culturalmente, i fornituri ponu esse riluttanti à dumandà l'articuli chì ùn capiscenu micca.Abbattemu e barriere di e persone per assicurà chì ottene ciò chì vulete à u livellu chì aspetta, quandu vulete.U tempu di consegna più veloce è u pruduttu chì vulete hè u nostru Criterium.

Funzioni di u produttu

1. Armadiu elettricu stand-alone inapplicabile per l'incorporazione di u cabinet
2. Piastra di porta alta (circa 25mm da u fondu) per assicurà l'apertura di a porta liscia
3. IP55 unicu corpu di u corpu principale integralmente saldatu cù rùbbriche 5-fold
4. U sistema di rinforzu di tubu quadratu di piastra di porta speciale pò esse fissatu nantu à a piastra di a porta cù viti per un disassemblamentu faciule.
5. I buchi modulari cù un spaziu di 25 mm nantu à u quadru assicura a flessibilità è l'universalità di a stallazione
6. U pianu di muntatura pò esse imbuttatu in l'armadiu da plastica slied through rail.I flange in U da i dui lati permettenu una piastra di muntatura più ferma è una manipolazione più faciule di a piastra di muntatura

Caratteristica

Nome di u produttu

Scatola di distribuzione

Materiale

Sheet Steel

OEM

Offertu

Pacchettu

1 Piece Per Carton

Certificazione

CE, CCC, ROHS, TUS.IP.IK

Finitura di pittura

Rivestimentu epossicu poliestere

Lock

Disponibile nantu à a dumanda

Spessu

1.5/2.0/1.5

Culore

ral7035

Accessori

Supporti per u muru da esse offertu separatamente

Wenzhou Newsuper Electrical Co., Ltd cun sapè fà, sapè fà è sperienza ricca, simu nantu à a strada per fà megliu è megliu. Avemu secondu i bisogni di i clienti, furnisce scatula di distribuzione cù tipi di taglia.avemu i mezi è i materiali per creà è prudutti di suluzioni di cablaggio per i clienti domestici è di i nostri clienti.
Fornemu diverse dimensioni di scatula di distribuzione.
Furnemu varii grossi di scatula di distribuzione.
Sè avete bisognu di un pruduttu specificu, per piacè cunsultateci.

Parametru di tecnica principale

dsk1
dsk2
dsk3

Detaglii di produzzione di u produttu

dsk4

Attelli

ds8

Pacchettu è consegna

FAQ

Chì ghjè u tempu di consegna?

Di solitu ci vole circa 15 ghjorni di travagliu dopu avè ottene campioni o disegni prima di spedizione.(Shorter for small order).

Chì sò i vostri termini di pagamentu?

Di solitu accettemu ogni tipu di termini di pagamentu.Cum'è T / T, L / C, Carta di Creditu, Cash.

Chì sò i vostri termini di garanzia?

Offremu 12 mesi di tempu di garanzia.

Avete i prudutti in stock?

Dipende da a vostra dumanda, avemu mudelli standard in stock.Certi prudutti spiciali è grande ordine seranu pruduciutu di novu secondu u requisitu di i clienti.

Cumu a vostra fabbrica face u cuntrollu di qualità?

Avemu squadra QC per rispettà TQM per assicurà a qualità.Ogni passu hè in cunfurmità cù e norme.À u listessu tempu, avemu da piglià e foto è sparà video per voi se avete bisognu.
Ogni pruduttu serà cumplettamente assemblatu è verificatu currettamente prima di imballà è spedite.

Sò una sucietà cummerciale o un fabricatore?

Tramindui.Prima, simu una fabbrica chì vi ponu furnisce tutti i tipi di armari di cuntrollu elettricu.Allora, perchè avemu cooperatu cù altre cumpagnie è l'agenti per vende prudutti nantu à u situ internaziunale, simu ancu una cumpagnia di cummerciale.

Chì sò i vostri prudutti principali?

Cunsigliu di Cuntrollu è Pannellu di Controllo, Prudutti Custom Sheet Metal, s è Armadiu di cuntrollu è Pannellu di Controllo.

Hè tuttu bè per fà u nome di a marca di u cliente o qualsiasi altru serviziu persunalizatu?

Di sicuru, cù a vostra autorizazione di marca.Acceptemu u serviziu OEM.

Quantu tempu mi pigliò per piglià a citazione?

Per i prudutti persunalizati, citeremu dopu avè furnitu i dettagli di u produttu dumandatu in 24 ore perchè avemu bisognu di u tempu per calculà u costu, ma citeremu u più prestu pussibule.

Sempre vi offremu sempre u serviziu di u cliente più cuscente, è a più larga varietà di disinni è stili cù i migliori materiali.Questi tentativi includenu a dispunibilità di disinni persunalizati cù rapidità è spedizione per u Disegnu Speciale per a China Custom 19inch Outdoor IP65 Impermeabile Armadiu Elettricu in Acciaio Inox, Vi accogliamu à unisce à noi in questa strada di creà una sucietà affluente è produttiva cù l'altri.
Disegnu speciale perCina Armadiu Impermeabile Outdoor, Rack di rete à l'esterno, A maiò parte di i prublemi trà i fornituri è i clienti sò per via di una mala cumunicazione.Culturalmente, i fornituri ponu esse riluttanti à dumandà l'articuli chì ùn capiscenu micca.Abbattemu e barriere di e persone per assicurà chì ottene ciò chì vulete à u livellu chì aspetta, quandu vulete.U tempu di consegna più veloce è u pruduttu chì vulete hè u nostru Criterium.


  • Previous:
  • Next: